kontakt@sklepglowskin.pl

Zwroty i reklamacje

 

Zwrot

Dobrze wiemy, że czasami zdarza się tak, iż produkt zamówiony przez internet nie spełnia naszych oczekiwań. Dlatego konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. W tym celu należy poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży, wysyłając do nas formularz zwrotu razem z zakupionym towarem.

Zwracane produkty należy wysłać na adres:

Glowskin Adriana Derlecka-Kowalska

83-110 Tczew

ul. Akacjowa 7A/59

Po otrzymaniu zwracanych towarów, dokonamy zwrotu kosztów na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni. Zwracamy pełen koszt towarów. Natomiast koszt dostawy i koszt przesyłki produktów zwracanych ponosi kupujący.

formularz zwrotu (POBIERZ)

UWAGA!

Opakowania zwracanych kosmetyków muszą być nienaruszone, a sam produkt nie może być używany - zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm)

 


 

Reklamacje

Prawo do złożenia reklamacji przysługuje w przypadku stwierdzenia:

  • niezgodności produktu z tym zawartym w zamówieniu,
  • wad fabrycznych produktu,
  • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia produktu podczas transportu, klient zobligowany jest do sporządzenia w obecności kuriera protokołu szkody, gdzie dokładnie opisze wadę przesyłki.

Co zrobić jeśli otrzymałem paczkę i widzę, że karton jest uszkodzony?

  1. Na początek nie otwieraj paczki, a zrób jej zdjęcia, tak żeby uszkodzenia były widoczne.
  2. Następnie otwórz paczkę, jeśli produkty w środku są uszkodzone - zrób im zdjęcia.
  3. Jeżeli odebrałeś paczkę od kuriera, spisz wraz z nim protokół szkody. Jeśli odbierasz paczkę w Paczkomacie, od razu zgłoś swoje uwagi przy terminalu.
  4. Wypełnij formularz reklamacji i prześlij go na adres: kontakt@sklepglowskin.pl wraz z zdjęciami uszkodzonej paczki i spisanym protokołem szkody.

formularz reklamacji (POBIERZ)

Glowskin weryfikuje zasadność reklamacji, decyzję przesyłamy na e-mail. W przypadku uznania reklamacji, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny - pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe, zwrócimy nabywcy równowartość ceny produktu. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, sklep ustala z Klientem czy zakupiony produkt zostanie odesłany przez Klienta na jego koszt. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:  Glowskin Adriana Derlecka-Kowalska, 83-110 Tczew, ul. Akacjowa 7A/59.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

 



Wymiana

Aby wymienić zakupiony towar, należy dokonać zwrotu produktu na powyżej wymienionych zasadach. Następnie należy złożyć na stronie nowe zamówienie. 

Formularze do pobrania: 

Formularz zwrotu (PDF)

Formularz reklamacji (PDF)

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl